Ontvang de mediakit van Kiind

    Wil je onze mediakit ontvangen? Vul onderstaand formulier in en we mailen ‘m je meteen:

    Samenwerken? Blijf op de hoogte

    Direct zelf te regelen:

    Struintips
    Regel hier gemakkelijk zelf een struintip: 1 maand je advertentie op kiind.nl (naast en onder de veelgelezen blogs) voor maar € 75, kies 3 maanden voor € 175 (22% korting t.o.v. het maandtarief) of een heel jaar voor € 450 (50% korting).

    Bestel Kiindtijdschriften voor een prikkie
    Bestel 30, 50, 100 of 500 (eerder verschenen) Kiindtijdschriften voor een prikkie. Om het goede nieuws dat Kiind heet te verspreiden!

    Ontvang de partnermails
    Schrijf je in een wip in op onze Leukebedrijvenlijst en blijf automatisch op de hoogte.

    Contact

      Telefonisch horen welke commerciële mogelijkheden er zijn? Neem dan contact met Danny van DASMEDIA via 06-36174838 (alleen tijdens kantooruren graag, stelt Danny zeer op prijs).

      Samenwerkingen verzorgen we samen met DASMEDIA, bekend van o.a. Doe Duurzaam, Fair Friday en De Podcasters

      Samenwerken met Kiind

      Bij Kiind (op kiind.nl) schrijven we zinvolle artikelen en creëren nuttigs (zoals ons alleenvoorleden-communityplatform Kiindspeeltuin) in de hoop de wereld een pietsie mooier te maken.

      Om dat zinnigs te kunnen blijven maken, werken we graag samen met bedrijven die aansluiten bij onze duurzame visie. Daarnaast werken we graag samen met experts en ervaringsdeskundigen die onze missie ondersteunen: ouders inspireren en bekrachtigen in verbindend, natuurlijk ouderschap.

      Kiindschrijver Nelleke Bos:

      “Kiind neemt haar content heel serieus, ook de content die we creëren met partners. De doelgroep verwacht oprechtheid, en geen leeg reclameverhaal. Een redactioneel artikel bevat dus échte info die je niet van de site kunt plukken. Met gerichte inhoud die onze lezers aanspreekt en meerwaarde biedt.

      Dat kan zijn: een stukje persoonlijke achtergrond over de oprichters waar de lezer bijvoorbeeld sympathie of herkenning in kan vinden, een mooie uitleg over het duurzame aspect van het product, wat het bedrijf achter de schermen doet om de wereld mooier te maken of waarom het product ideaal is voor de lezer (ouders van jonge kinderen).”

      LEES GRATIS HET INTERVIEW MET ALFIE KOHN

      Het interview met de grondlegger van het onvoorwaardelijk opvoeden in je mailbox? Je ontvangt meteen ook de Kiindnieuwsbrief vol inspiratie (uitschrijven mag).

      Het is gelukt, we gaan een mail naar je typen! (check ook je spamfolder)

      0