"Waarom ben jij een jongen en ik een meisje?". Kinderen zijn van zichzelf heel leergierig, en de waarom-fase is zo'n fase die een belangrijke stap is in de ontwikkeling van een peuter, zowel voor zijn begrip als voor zijn taal. Maar ook oudere kinderen zijn vaak...